Primul road trip pe anul acesta

Știu, am spus că de sărbători nu ieșim deloc din casă, stăm și dormim. Pe mine însă mă mănâncă mereu călcâile și am chef de plecat la drum. Cum stăm extrem de prost la capitolul zilele libere și vacanță, încerc să profit de absolut fiecare zi și să mergem să vedem câte un loc nou.

Dacă revelionul nu a însemnat pentru noi nicio petrecere de vis sau vreo noapte ne uitat, în prima zi din an ne-am urcat în mașină să mai descoperim câteva din frumusețile statului în care trăim. Și nu uitați, de fiecare dată când zic că ne plimbăm prin Michigan e ca și cum aș spune că ne plimbăm prin România pentru că da, Michigan e de fapt puțin mai mare ca România…

alina john roadtrip

În caz că nu știați asta despre noi, nouă ne plac road trip-urile foarte mult. Nu ne deranjează să fim în mașină cu orele, sau să conducem. Acum 5 ani am fost în cel mai lung road trip al nostru – 9700 de km în 15 zile. Sper ca la un moment dat să am timp să povestesc experiența aia pentru că a fost de departe cea mai faină vacanță ever. 🙂

Așa că pe 1 ianuarie ne-am luat cafea, niște donuts, ne-am urcat în mașină și ne-am plimbat aproximativ 370 de mile (adica vreo 595 de km) prin vestul statului Michigan.

road tripE destul de evident din poze că vremea a ținut cu noi: cer perfect senin, puțină zăpadă și vreo 2 grade Celsius ne-au permis să ne bucurăm de o zi frumoasă de iarnă.

drumuri michigan

road trip

prin padure

iarna michigan

ARCADIA

Prima oprire a fost la Arcadia – Inspiration point, locul cu priveliștea mea preferată din Michigan. Am mai fost aici de câteva ori, însă niciodată iarna. Dar am mai povestit aici și am pus poze cu vederea asta asupra lacului Michigan de astă vară.

Locul arată la fel de frumos și de fascinant indiferent de anotimp: liniște, valuri, natură, și un turcoaz de poveste al lacului. De fiecare dată când am posibilitatea să văd lacul de sus mă minunez și nu îmi vine să cred că nu e vorba de un ocean, ci doar de un lac.

michigan view

lacul michigan iarna

vedere lac michigan

arcadia

arcadia michigan

arcadia inspiration point

POINT BETSIE LIGHTHOUSE

A doua oprire a fost la un far, aka lighthouse, pe care îl văzusem în super multe pe Instagram, dar la care nu am avut până acum ocazia să ne oprim. Se află pe o plajă foarte izolată, iar peisajul a fost unul pentru care a meritat să înghețăm.

valuri

point betsie lighthouse

lighthouse

michigan beach

lac michigan

iarna pe plaja

LELAND

Ultima oprire a fost într-un orășel din nordul statului numit Leland (sau Fishtown cum îl numesc mult din cauza activității principale din zonă: pescuitul). Mereu m-au atras și fascinat orașele mici din State, au un farmec aparte și le simt și le văd ca satele din România: comunități restrânse, old-school, unde toți se știu între ei. Mi-a plăcut mult liniștea și frumusețea acestui orășel atât de tipic pentru statul în care suntem. Am înțeles că e și mai frumos și mai fermecător pe timp de vară așa că l-am trecut deja pe lista pentru la vară. 🙂

Cam așa ne-am petrecut noi prima zi din an, pe drumuri, cum ne place. Am făcut deja niște mini planuri de călătorie pentru anul acesta și sper să ne putem ține de ele.

Voi pe unde vreți să ajungeți anul acesta? 🙂

frozen michigan

oras mic michigan

leland michigan

Comments

Salut! Eu sunt Alina și de aproximativ un an și 6 luni de zile locuiesc în Statele Unite, unde am luat totul de la 0 încercând să îmi croiesc și să îmi găsesc drumul. Cred în vise împlinite, în oameni și mai cred că viața e un mix între muncă multă, noroc, momente și decizii cheie. Cred că poți găsi frumosul în aproape orice situație și poți învăța ceva de la fiecare persoană pe care o întâlnești. Mă bucur că ai ajuns aici și sper ca mai multe despre mine sper să afli din articolele pe care le scriu, articole care conțin mereu o bucățică din sufletul meu.

1. Gabi

8 ianuarie

Foarte frumoase locuri, trebuie sa ajungem si noi sa le vedem, multumim, mai vrem idei. Astept cu nerabdare sa citesc de road trip-ul vostru de 15 zile.Noi nu rezistam la drum lung, e mai greu cu doi copii chiar daca sint mari acuma. Incercam sa combinam un drum lung cu citeva zile de stat si vizitat un loc. Tocmai ne-am intros de la o tura de Las Vegas (Death Valley, Valley of Fire), Sedona (superb), si Palm Springs. Am stat citeva zile in fiecare loc, n-a fost chiar atita de condus…
    Un An nou plin de locuri frumoase de vizitat va dorim!

• alina

9 ianuarie

Mai am idei ca toata vara ne-am plimbat prin Michigan si nu am apucat sa scriu despre ele. 😀 Imi pot numai imagina ca un roadtrip foarte lung nu e solutia ideala cand ai 2 copii, dar promit sa povestesc despre locurile pe care noi am apucat sa le vedem in cele 15 zile. Ce bine suna turul in care ati fost plecati. Am vizitat si noi Vegasul, dar nu am apucat sa ajungem in California inca…E insa pe lista. 😀

An Nou Minunat va dorim si noi! 🙂

2. Stefania

8 ianuarie

Foarte frumos tot ce scrii 🙂 ce ti-as recomanda eu este (daca vrei) sa scrii mai multe si despre voi 2, relatia voastra in prezent, ar merge si un filmulet daca ai timp, asa il auzim si pe John! Bafta in continuare!

• alina

9 ianuarie

Multumesc, Stefania! 🙂 Am tot scris si despre noi si despre relatia noastra. M-am gandit si la niste filmulete, dar John e o persoana mai retrasa si nu cred ca as reusi sa il conving sa apara in prea multe. 😛 O sa incerc. 🙂

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *