READING

Gânduri proaspete după New York

După o săptămână nebună și plină în New York, am ajuns în sfârșit acasă. Se pare că am plecat la timp din Grand Rapids pentru că la o zi după decolare o tornadă a trecut la câțiva metri de apartamentul unde locuim și nu a fost nici curent, nici internet și nu au fost nici prea mulți oameni prin zonă. Stați liniștiți, apartamentul e ok, deși la calitatea construcției de aici, dacă trecea tornada puțin mai aproape acum probabil aveam un penthouse decapotabil cu vedere la Lună.

6 nopți și 7 zile în orașul care nu doarme niciodată au fost suficiente să mă dea peste cap, mă simt de parcă m-a lovit trenul, iar kilometri parcurși pe jos prin Manhattan și-au pus amprenta pe spatele și picioarele mele. Am fost plecată acolo cu job-ul, deci nu în vacanță, însă am reușit să combin utilul cu plăcutul și să și apuc să vizitez câteva obiective turistice pe care le aveam de mult timp pe listă. Am ajuns la One World Trade Center care era în plină construcție acum 6 ani când am fost în NYC, am ajuns din nou la Brooklyn Bridge și mi-am dorit să mai văd încă o dată priveliștea din Rockerfeller Center. Am ajuns la 2 market-uri foarte simpatice: Chelsea Market și Eatly despre care voi povesti separat. Am vizitat și NYC Public Library pentru prima dată, am petrecut o zi întreagă în Central Park, am văzut apusul de pe o barcă cu pânze, am ajuns și la Grand Central, la St. Patrick’s Cathedral și am testat două rooftoop bars. Am pozat și Flat Iron Building din toate unghiurile și ne-am plimbat printr-un parc deloc faimos, Highline, dar care mie mi-a plăcut super mult. Impresii și poze din fiecare locație, coming soon!

Toți cei care mă cunosc știu cât de mult m-a fascinat New York-ul (și pot să spun că încă mă fascinează), însă pentru prima dată am simțit că deși e foarte fain de vizitat, nu mă (mai) tentează traiul într-un oraș atât de mare și agitat. Dacă acum câțiva ani speram să reușesc să mă mut lângă o metropolă (gen NYC sau Chicago), în momentul de față începe să îmi placă mai mult liniștea, spațiul și natura. Da, încă îmi place să petrec câteva zile în orașe dinamice și agitate, însă după 4 zile încep să simt, din nou, nevoia de liniște și aer curat.

E foarte interesant cum, în timp, gusturile și ideile ni se schimbă și încep să ne placă lucruri pe care acum câțiva ani le detestam. Schimbările fac parte din evoluție și e bine să le primim mereu cu brațele deschise.

Vacarmul, agitația, gălăgia, claxoanele, mirosurile și oamenii din NYC m-au făcut să prețuiesc și mai mult orașul în care locuim acum și toate lucrurile care vin la pachet cu el: natură, ferme, mult verde, liniște și (mai multă) curățenie. Nu, Michigan nu e nici pe departe statul perfect, însă e opțiunea potrivită pentru noi. Cel puțin pentru moment. 🙂

Dar promit povești și poze multe cu și despre orașul care chiar NU doarme niciodată! 🙂

I could look at this forever. #flying #delta

Probably my favorite view of the city. #nyc #thebigapple #instagramnyc

Sun, clear sky & beautiful #architecture in #nyc. #newyorkcity

View from the #highlinepark. #highlinenyc #highline #nyc

Pentru și mai multe poze și povești, follow me on Instagram! 🙂

Comments

Salut! Eu sunt Alina și de aproximativ un an și 6 luni de zile locuiesc în Statele Unite, unde am luat totul de la 0 încercând să îmi croiesc și să îmi găsesc drumul. Cred în vise împlinite, în oameni și mai cred că viața e un mix între muncă multă, noroc, momente și decizii cheie. Cred că poți găsi frumosul în aproape orice situație și poți învăța ceva de la fiecare persoană pe care o întâlnești. Mă bucur că ai ajuns aici și sper ca mai multe despre mine sper să afli din articolele pe care le scriu, articole care conțin mereu o bucățică din sufletul meu.

1. Maya

27 august

Sincer daca nu ar trebui sa zbor ce as vedea NY. Dar macar cu pozele tale zici ca sunt acolo

• alina

Sa stii ca zborul pana la NYC nu e chiar asa de lung. Si ai maxim o escala. 🙂 Voi mai pune poze si povesti, poate te conving sa te urci in avion. 😛

2. Maya

28 august

Nu cat de lung este ar fi problema. Ci turbulente sau sa stiu ca sub podea e gol. Si in turnuri unde se vede gol in jos de abia pot urca. Am zburat o data si am fost alba juma de drum si cand m-am obisnuit putin au fost turbulente si apoi sa aterizeze ca si cand cadea in gol.
    Dar macar vad poze. Plus ca am destule de vazut in Europa

• alina

29 august

Da, zborul poate fi neplacut. Dupa 7-8 drumuri Europa – SUA ma declar norocoasa ca nu am prea avut parte de turbulente si aventuri. Sper sa ramana asa. 🙂

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *