Weekend aniversar la Chicago

Vă povesteam într-un articol trecut că de curând am aniversat și primul an de căsnicie. Și cum mie îmi place să dau startul diferitelor tradiții, m-am gândit că ar fi frumos ca în fiecare an de aniversarea noastră să plecăm din oraș și să facem ceva diferit. Poate nu vom reuși să mergem undeva chiar de fiecare dată, dar măcar putem încerca. 🙂 Plus că o excursie e cel mai frumos cadou pe care îl poți oferi cuiva. Sau cel puțin așa cred eu.

Având în vedere că prima aniversare ne-a surprins în plin proces de relocare și cu locuri de muncă noi, am decis să rămânem relativ în zonă și am ales Chicago ca destinație. Nu suntem departe, așa că ne-am urcat în mașină și în 2 ore am fost la destinație. Deși am mai fost acolo de 3-4 ori până acum, îmi face mereu plăcere să mă reîntorc pentru că mai am atâtea locuri de văzut și de descoperit.

Chicago, sau The Windy City, este în topul locurilor preferate din America pentru că e un oraș extrem de ofertant din toate punctele de vedere. Și deși am fost acolo exact la mijlocul lunii noiembrie și mă așteptam să ne fie extrem de frig, vremea a fost extrem de generoasă cu noi și ne-am bucurat de peste 15 grade în termometru la începutul iernii.

Pentru că am plănuit excursia în noiembrie, pe lista noastră de vizitat erau câteva muzee la care nu am ajuns până acum. Dar pentru că vremea a fost mult prea frumoasă, am ales activitățile în aer liber.

plimbare chicago

De prima dată când am vizitat acest oraș, mi-a mers direct la suflet și, dacă ar fi să îl compar cu New York (care are un farmec aparte), aș zice că e puțin mai curat și cu o arhitectură mult mai frumoasă.

Deși mi-aș fi dorit să facem ceva diferit, am decis până la urmă să mai facem încă o dată turul arhitectural al centrului orașului cu feribotul. Am făcut asta și acum doi ani când am fost în vizită și am rămas extrem de impresionantă de poveștile din spatele clădirilor impunătoare. Și bine am făcut că am fost pentru că orașul e în plină expansiune și sunt o mulțime de clădiri noi care se construiesc și care vor da Chicago-ului un look și mai modern în următorii 5 ani. Nu aș vrea să mă întind acum cu detalii, însă promit un articol special dedicat arhitecturii orașului pentru că merită!

arhitectura chicago

downtown chicago

The Bean

noaptea chicago

Chicago noaptea – văzut de pe malul lacului (Navy Pier)

chicago pe inserate

chicago seara

Noaptea prin downtown Chicago

Vă spuneam că Chicago e extrem de ofertant din toate punctele de vedere și nici partea culinară nu face vreo excepție. Pentru cina aniversară am ales un local brazilian, Fogo de Chao, un steakhouse cu o mânacre excelentă! Nu am făcut poze așa că nu am ce să vă arăt din păcate, însă a fost unul dintre cele mai bune restaurante încercate de mine până acum.

John adoră Chicago style pizza (deep dish) așa că nu am putut pleca din oraș înainte să savurăm o pizza cu pui și brocoli.

chicago style pizza

Chicago style pizza – deep dish

pod mobil chicago

Jazz în Chicago

alina chicago

chicago patinoar

Patinoar – foarte liniștit duminică dimineața

poze chicago

Acum 4 ani am vizitat pentru prima dată Sears Tower (actual Willis Tower) și m-a impresionat balconul de sticlă de la etajul 103, așa că am vrut să revin. Plus că era ziua perfectă pentru o urcare (cu liftul) de genul. De cele mai multe ori, din cauza vremii, vizibilitatea nu e foarte bună. Noi însă am avut parte de o vedere superbă și nici un nor pe cer.

Vedere din Willis Tower

seara chicago

sears tower

La 400 de metri deasupra solului, cu doar un geam sub noi

spre chicago

the bean chicago

Ne-am plimbat cu orele, am admirat cum clădirile istorice se îmbină cu cele foarte moderne și cum razele soarelui se strecoară timide printre blocurile cu zeci sau sute de etaje. Și așa ne-am reîncărcat bateriile pentru un sezon rece care se anunță destul de lung.

Chicago e un oraș prea complex să vă povestesc totul într-un articol, așa că o să îl împart și o să vă mai povestesc de ce și cum m-a vrăjit unul dintre cele mai frumoase orașe din America.

the bean

trump tower

chicago

tur barca

vedere sears tower

willis tower

Comments

Salut! Eu sunt Alina și de aproximativ un an și 6 luni de zile locuiesc în Statele Unite, unde am luat totul de la 0 încercând să îmi croiesc și să îmi găsesc drumul. Cred în vise împlinite, în oameni și mai cred că viața e un mix între muncă multă, noroc, momente și decizii cheie. Cred că poți găsi frumosul în aproape orice situație și poți învăța ceva de la fiecare persoană pe care o întâlnești. Mă bucur că ai ajuns aici și sper ca mai multe despre mine sper să afli din articolele pe care le scriu, articole care conțin mereu o bucățică din sufletul meu.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *