Plec în vacanță!

Gata, plec! Mai puțin și îmi iau zboru’ la propriu. După ce prietenul meu s-a mobilizat și a venit în România de 2 ori anul trecut, e rândul meu „să mă sacrific” și să merg să-l vizitez. 😀 Sunt o norocoasă pentru că voi avea parte de 25 de zile de relaxare totală, sau cel puțin asta sper eu.

Plecarea este joi dimineața de la Budapesta, iar eu deja număr orele până la decolare. Zbor cu Lufthansa și Swiss Airlines, escală la Zurich la dus și la Munchen la întors. Am găsit un bilet ieftin și foarte convenabil pentru care am plătit 730$ dus-întors cu toate taxele incluse și cu escale de maxim o oră și jumătate între avioane.

Vacanța se va împărți între 3 state în principal: Ilinois, Michigan și Florida. Prin Chicago nu o să stăm mai mult de 2 zile în total, nu de alta dar e rece, frig și am vizitat punctele prinicipale acum 2 ani. 4-5 zile le vom petrece pe Beaver Island, insula din nordul statului Michigan unde am lucrat eu timp de 2 veri consecutiv prin programul Work&Travel.

Ca să fiu sinceră, abia aștept să ajungem pe insulă. Mi se pare locul ideal pentru relaxare, destindere și deconectare de la orice înseamnă agitație, tehnologie și mall-uri. O insuliță cu maxim 600 de locuitori pe timp de iarnă unde timpul parcă se oprește. Nimeni nu se grăbește, nimeni nu e pe fugă, nimeni nu butonează în mod constant telefonul, nu de alta dar semnalul joacă feste mai peste tot. Aşa că în acele zilce cuvintele de ordine vor fi: relaxare, filme și gătit (şi când spun gătit, mă refer la John :P).

Beaver Island

Dar pentru că nu călătoresc 8000 de km ca să stau în frig, marea majoritate a vacanţei o vom petrece în statul scăldat de soare, adică în Florida. 😀

O săptămână va fi la bălăceală la un resort din Kissimme unde sper eu ca vremea să ţină cu noi şi să avem parte de muuult soare. Tot acolo o să ne jucăm baschet şi golf, o să alergăm şi o să stăm la soare. Da, plănuiesc imposibilul, să pierd câteva kilograme în ţara hamburger-ului.

Fiind în Orlando nu ai cum să nu petreci măcar o zi la DisneyWorld, cel mai mare parc Disney din lume. Şi pentru ca să fiu în ton cu locaţia, am ales un accesoriu care să mă ajute să mă încadrez şi mai bine în peisaj. Recunosc că mă bucur ca un copil de 5 ani şi abia aştept să mă dau pe toate maşinuţele şi bărcuţele de pe acolo. Poate cu puţin noroc ajungem şi la Universal Studios sau Sea World, asta depinde însă de timp şi de buget.

Accesoriu Disney

DisneyWorld

Ultima parte a vacanţei o vom petrece acasă la John, în Palm Coast, tot Florida, bucurându-ne de tot ce înseamnă plajă, palmieri, plimbări şi din nou, sport.

Palmieri Florida

Pentru că nu pot lăsa deoparte partea profesională, cealaltă personalitate a mea, Nuţi de la foodcrew va dori cu siguranţă să încerce măcar câteva restaurante de acolo, poveşti pe care le veţi putea citi pe blogul foodcrew. Vreau neapărat să ajung la Olive Garden, The Cheesecake Factory, The Shamrock, IHOP, Giordanos Pizza (o pizzerie foarte faimoasă din Chicago) şi Hard Rock Cafe. Poate adăugăm şi altele pe listă, dar astea vor fi cu siguranţă.

Tot pe perioada vizitei în SUA voi lua parte la o şedinţă Toastmasters, nu de alta dar America e ţara de origine a acestei organizaţii şi un astfel de schimb de experienţă nu poate fi decât benefic. 🙂

Bineînţeles că dacă timpul ne va permite, vom încerca şi un mini trip către Miami, dar asta încă nu e sigur. Eu încă sper! 😀

Miami Florida

Acestea fiind spuse, vă invit să mă urmăriţi virtual pe Facebook şi Instagram pentru că voi avea multe lucruri interesante de arătat.

Bineînţeles că nici blogul nu va fi uitat. Vor fi multe povești aşa că mai aruncaţi o privire pe aici din când în când. 🙂

Sursă poză Disney World

Sursă poză Miami

Sursă poză palmieri

Comments

Salut! Eu sunt Alina și de aproximativ un an și 6 luni de zile locuiesc în Statele Unite, unde am luat totul de la 0 încercând să îmi croiesc și să îmi găsesc drumul. Cred în vise împlinite, în oameni și mai cred că viața e un mix între muncă multă, noroc, momente și decizii cheie. Cred că poți găsi frumosul în aproape orice situație și poți învăța ceva de la fiecare persoană pe care o întâlnești. Mă bucur că ai ajuns aici și sper ca mai multe despre mine sper să afli din articolele pe care le scriu, articole care conțin mereu o bucățică din sufletul meu.

1. Raluca Moisi

18 februarie

Stiu ca poate suna ciudat, dar dintre toate locurile si activitatile minunate pe care le-ai enumerat tu aici, eu am facut ochii mari de bucurie cand am vazut Toastmasters 😀

Vacanta placuta, Alina. Eu una abia astept sa vad America „prin ochii tai”.

• Alina Ghenciu

18 februarie

Păi chiar nu pot să merg până acolo fără să vizitez un club Toastmasters. Deja am vorbit cu un club de acolo și abia aștept să văd cum decurge o ședință la ei. Promit să povestesc! 😀

2. Laura

Alina, să ai parte de o vacanță de vis. Să ai grijă de tine și să vii cu multe povești frumoase acasă. Te pup!

3. […] încerc și eu să aflu acum prin propria experiență. Am făcut multe bagaje până acum, fie pentru 2, 10, 15 sau 120 de zile, dar niciodată nu a fost necesar să […]

4. […] orașe mari sau foarte mari cu sute de mii sau chiar milioane de locuitori și care caută pentru concediul de vară destinații cât mai retrase și cât mai liniștite pentru a se putea bucura și relaxa alături […]

5. […] mult sau mai puțin, Florida este cu siguranță în top 3, alături de Colorado și Arizona. În excursia asta a fost prima dată când am reușit să ajung în sud estul Statelor Unite, și mai precis în […]

6. […] am avut norocul să îl vizitez pe cel mai mare dintre ele, pe cel din Florida care a fost construit după cel din […]

7. […] la lucruri mai drăguțe trebuie să știți că The Magic Kingdom are propria gară și un trenuleț autentic cu aburi. Plimbarea e o plăcere mai ales dacă te-ai săturat de plimbat și vrei să […]

8. […] date peste cap. Eu am fost un caz fericit pentru că am venit aici pentru 4 luni. Alții plecau în concedii de mii de euro, lună de miere, călătorii de afaceri unde 2 zile pierdute înseamnă și mulți […]

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *